Friday, March 20, 2009

LELONGAN TUGU DEMOKRASI..

1- PR diketuai oleh DAP akan melancarkan lelongan kepada semua rakyat Malaysia yang berminat untuk membeli serpihan tugu demokrasi yang telah dihancurkan oleh pihak berkuasa. Terdapat 6 buah serpihan yang di'frame'kan tetapi hanya 5 yang akan dijual sementara 1 lagi akan diletakkan di pejabat DAP sebagai tanda peringatan.

2- Sembang-sembang dengan rakyat Perak, umum telah mengetahui semua angkara dan perancangan yang bertujuan untuk memburukkan kerajaan BN di Perak adalah usaha-usaha oleh puak-puak DAP manakala PAS dan PKR seperti kata pepatah "lembu dicucuk hidung". Tugas PAS dan PKR adalah menghimpunkan orang-orang melayu atau india untuk menghadiri ceramah atau demontrasi.

3- Di sini sekali lagi kita memperlihatkan bahawa DAP memainkan peranannya sebagai 'master mind' dalam gerakan menghancurkan Kesultanan Melayu. Orang-orang PAS dan PKR amnya dan melayu khususnya perlu sedar siapa dalang disebalik provokasi untuk mengahancurkan bangsa kita?? Jangan nanti menang sorak, kampung tergadai....!

1 comment:

Anonymous said...

PKR terus dengan angan angan mat jenin nya